Dobry spot widza wart


Spot, który widzicie niżej w ciągu trzech dni zgromadził 44 567 widzów w serwisie Youtube.com. Do tego trzeba dołożyć odsłony na innych serwisach, jak osocio.org, czy blogach.

Publikacja w takich miejscach nic nie kosztuje. Dobry spot – owszem, często jest to suma, która może zaskoczyć. Nakręcenie takiego spotu jak ten niesamowity film Sussex Safer Roads to koszt nawet 150 tysięcy złotych. Jednak wartość, jaką jest zapadnięcie na długo w pamięć widzowi, trudno wycenić. Jeżeli z tych pięćdziesięciu tysięcy osób, które zobaczyły w tak krótkim czasie film, 10% nas zapamięta, a 1% wspomoże, to mamy 500 dodatkowych źródeł dochodu (przepraszam za tak „ekonomiczne” podejście do darowizny), oraz pięć tysięcy orędowników naszej sprawy. I to po zaledwie trzech dniach!

Na deser zapraszam do obejrzenia dwóch innych produkcji, które ostatnio zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

Organizacja MADD New Mexico (USA) i kampania przestrzegająca przed niszczycielskim wpływem alkoholu na mózgi nastolatków:

„Trailer” filmu, będący w rzeczywistości elementem kampanii na rzecz przeciwdziałaniu zachodzeniu w ciążę przez nastolatki:

Jedna odpowiedź na „Dobry spot widza wart

  1. Iza Kuzyszyn pisze:

    Embrace Life, piękny.
    W zeszłym roku widziałam równie piękny spot, nie mogę znależć dziś żródła… gdzie kamera przez cały czas miękko przesuwa się po mieszkaniu, mija kolejne pokoje, w tle słyszymy że ktoś nagrywa się na telefoniczną sekretarkę, słychać głosy całej rodziny z dziećmi, śmiech, radosne wieści…. kamera dociera pomału do zdjęcia rodzinnego w ramce, stojącego an szafce w pokoju… i nagle to zdjęcie „wybucha” jak przy zderzeniu czołowym ( w zwolnionym tempie) … słychać krzyk, odgłos wypadku… i cisza parę sekund.

    Bardzo ładny spot.

    Pozdrawiam
    Iza

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: